.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صيانت از آراء؛ جنگ رواني جديد اصلاح طلبان

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با انحرافي دانستن تشكيل كميته صيانت از آراء كه از سوي برخي اصلاح طلبان مطرح مي‌شود، گفت: كميته صيانت از آراء، جنگ رواني جديد اصلاح طلبان است.

حسن كامران نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه طرح كميته صيانت از آراء در انتخابات، انحرافي و جنگ رواني اصلاح طلبان است، اظهار داشت: تا به حال انتخابات مختلفي در كشور برگزار شده است از اين رو با وجود تمامي مسائل مطرح شده به دليل اينكه ناظرين مختلفي از دستگاه ها و حتي خود كانديداها در مراحل مختلف پاي صندوق‌ها حضور دارند همواره انتخابات در ايران سالم برگزار شده است.

وي ادامه داد: علاوه بر اين، نظرسنجي هاي عمومي كه از مردم سراسر كشور انجام مي شود حاكي از آن است كه در انتخابات چه افرادي انتخاب مي شوند و با توجه به نظارت شوراي نگهبان و ساير نهادها، نتايج اين نظرسنجي ها خود به خود موجب صيانت از آراء ملت مي شود.
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در عين حال تاكيد كرد: برگزاري انتخابات به صورت رايانه اي موجب نظارت قوي تر بر آرا مي شود.

كامران خطاب به طرح كنندگان اصلاح طلب اين كميته توصيه كرد كه براي مقابله با تفكرات توطئه آميز جهاني، به جاي كميته صيانت از آراء، كميته فعال سازي مردم براي حضور پرشور در انتخابات را تشكيل دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.